OBCHODNÍ PODMÍNKY
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY VŠEOBECNĚ:
1) Vložíte zboží do košíku, vyplníte fakturační údaje a odešlete objednávku.
2) Do 48 hodin Vám na email přijde potvrzení objednávky.
3) Rostliny jsou odesílány v období vhodném pro přepravu teplomilných rostlin. (duben ‐ říjen)
a nyní podrobně:
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY:
PRODÁVAJÍCÍ:
Provozovatel internetového obchodu Zahradnictví Barbora Svobodová Labská 80, 277 15 Tišice - Kozly IČ 06971067
dále jen “prodávající”
KUPUJÍCÍ:
Koncový spotřebitel, objednávající si zboží na adrese internetového obchodu www.africkeokrasnekoprivy.cz
dále jen “kupující”
CENY ZBOŽÍ:
Ceny uvedené v internetovém obchodě na stránkách www.africkeokrasnekoprivy.cz jsou konečné pro koncového spotřebitele.
CENA DOPRAVY A BALNÉ :
Dopravné u běžných zásilek činí 149,- Kč (1-12 rostlin), 189,- Kč (13 - 25 rostlin), 295,- Kč (26 - 37 rostlin).
Při větším počtu rostlin v objednávce (nad 37 rostlin) je dopravné účtováno dle počtu rostlin.
U rostlinných řízků je dopravné 149,- Kč za zásilku.
ZBOŽÍ:
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Použité fotografie jsou pouze ilustračního charakteru.
PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Platba zboží může být provedena následujícími způsoby:
Platba předem na účet prodávajícího.
OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ:
Objednávku je nutné doručit prostřednictvím elektronického nástroje na stránkách www.africkeokrasnekoprivy.cz. Jako přijatá se považuje prodávajícím potvrzená objednávka, která je kupujícímu zaslána elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny), požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Objednávka se považuje za vyřízenou v momentě předání zboží kupujícímu v místě k tomu určeném, nebo předáním přepravci.
V případě, že nebude mít prodávající skladem v okamžiku odeslání objednávky kompletní zboží obsažené v objednávce, zákazník výslovně souhlasí s tím, že mu bude zaslána i nekompletní objednávka.
DODACÍ TERMÍNY A DODÁNÍ ZBOŽÍ:
Období dodávání jednotlivých druhů rostlin závisí na agrotechnických termínech, počasí a způsobu pěstování konkrétního druhu rostliny. Níže uvedené termíny vyřizování objednávek jsou pouze orientační. Vyhrazujeme si právo změnit termíny dodání, pokud povětrnostní či teplotní podmínky nedovolí rostliny vysazovat či expedovat. Objednávky vyřizujeme v došlém pořadí.
Prodávající si vyhrazuje právo objednané zboží nedodat, pokud by teploty nevyhovovaly bezpečnému dodání rostlin.
Přibližné termíny expedice:
-od března: přesný termín bude na úvodní stránce
ZMĚNY TERMÍNU EXPEDICE:
V případě, že kupujícímu termín expedice nevyhovuje, oznámí toto elektronickou poštou prodávajícímu. Termín expedice bude po domluvě s kupujícím upraven tak, aby si mohl zboží vyzvednout. Tento termín nelze změnit v den, kdy kupujícímu byl doručen e-mail s informací o expedování objednaného zboží.
DOPRAVA:
Zboží se doručuje prostřednictvím přepravní služby PPL, zákazník má kompletní přehled o doručení a včas ví, co se s jeho balíčkem děje. Automatický e-mail i SMS zpráva ho průběžně informují o doručení.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ:
Zboží se považuje jako převzaté v okamžiku jeho předání kupujícímu.
Zásilku je nutné zkontrolovat ihned po převzetí/doručení od dopravce. Případné nesrovnalosti v dodávce je nutné sdělit obratem přes náš e-mail. Předejdeme tak komplikacím při nahlášení v pozdějším termínu.
V případě, že kupující v dohodnutém termínu nepřevezme zboží, má prodávající nárok na úhradu všech vzniklých nákladů týkajících se této zmařené objednávky a kupující je povinen tyto náklady uhradit.
Za dohodnutý termín se považuje den prvního pokusu o doručení.
Nepřevezme-li kupující zboží do 4 dnů ode dne, kdy se jej přepravní služba poprvé pokusila doručit, je prodávající oprávněn nechat zaslat zboží zpět na svou doručovací adresu. Prodávající má nárok na uhrazení prokazatelných nákladů, které mu tímto jednáním vznikly, zejména může požadovat cenu dopravy tam i zpět, balné a další prokazatelné náklady.
REKLAMAČNÍ ŘÁD:
Reklamační podmínky jsou plně v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., obč. zák. (dále jen "Zákon"), a v situacích, které nejsou přímo řešeny těmito reklamačními podmínkami, se postupuje dle ustanovení tohoto Zákona.
Právo z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace") je možné uplatnit pouze na zboží zakoupené od Prodávajícího a v záruční době.
Při dodání zboží je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí a zjevné vady reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději do 3 dnů po jeho převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
Povinné informace a odkazy ÚKZÚZ:
Subjekt plní povinnost registrace pro rostlinolékařské účely, a to bez výjimky, platnou pro internetové prodejce rostlin, rostlinných produktů a jiných předmětů, podléhajících fytosanitární regulaci. Současně plní povinnost opatřovat regulované komodity při internetovém obchodování (smlouvy uzavřené na dálku) rostlinolékařským pasem, a to i v případě dodávek těchto komodit konečným uživatelům. Tyto povinnosti vychází z nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2031 o ochranných opatřeních proti škodlivým organismům rostlin, které nabývá účinnosti dnem 14.12.2019.
Více informací naleznete na těchto odkazech:
Internetové stránky ÚKZÚZ naleznete na:
ÚKZÚZ | ÚKZÚZ (eagri.cz)
Nařízení 2016/2031 naleznete na:
Legislativa EU | ÚKZÚZ (eagri.cz)
Fytosanitární režim naleznete na:
Fytosanitární režim | ÚKZÚZ (eagri.cz)
Dovoz do EU (dovoz ze třetích zemí) naleznete na:
Dovoz ze třetích zemí | ÚKZÚZ (eagri.cz)